Over ons

Waar staan we voor?

Verbeeldingskracht
We kijken met een open blik de wereld in en zien wat er speelt. We maken ons een voorstelling van wat dat betekent voor gebruik van bewegend beeld door onze klanten. Daardoor vinden we nieuwe vormen van kijken en denken. Continue innovatie en ontwikkelingen is het gevolg, voorop lopen het resultaat.

Zelfbewust
We hebben veel energie en dat merk je. Onze hoofden lopen over van nieuwe ideeën. Alles kan als jij het laat gebeuren! Met de handen uit de mouwen en de voeten op de grond. We weten wat we willen maar ook wat we niet kunnen. Daardoor doen we het goede goed.

Hoe gedragen we ons?

Nieuwsgierig
We willen oprecht weten hoe het werkt bij onze klanten én wat het verhaal is van degene die vóór de camera komt.  Dat inlevingsvermogen in mensen leidt samen met onze nieuwsgierigheid naar wat technisch kan tot het beste beeld.

Scherpzinnig
Dat wat we horen én zien, weten we snel om te zetten naar een duidelijk beeld van de aanpak die nodig is om resultaat te boeken. Uitgesproken jagen we daarmee een ‘goed gesprek’ aan over de strategische inzet van video.

Doelgericht
We bedenken niet alleen hoe video optimaal kan bijdragen, we organiseren ook dat het gebeurt. We schrijven en we plannen, stellen mensen op hun gemak, halen het beste uit de techniek en leveren razendsnel op.

Waar gaan we voor?

Duurzame relaties
We streven naar duurzame relaties tussen ons en de klant maar ook met zijn doelgroep(en). Te realiseren door de strategische inzet van videomarketing, zodat we samen, iedere keer weer, trots kunnen zijn op de gerealiseerde videoproducties.

Optimale verhouding prijs-resultaat
Voor ieder doel kunnen we een video produceren die bijdraagt en die qua prijs past bij het ambitieniveau. Van high-end-producties tot een eenvoudige online video. We kunnen het allemaal.

Kijktijd
Klanten die de strijd winnen om de aandacht van hun doelgroep in een druk en snel veranderend (online) medialandschap.